Jaký hudební nástroj je pro dítě nejvhodnější?

Byli byste rádi, kdy váš potomek hrál na nějaký hudební nástroj? Nevíte ale na jaký a kdy by měl s hrou začít? Na některé z těchto otázek se vám v následujícím článku pokusíme odpovědět.

více

Simple Plan - Get your heart on. Nové album a reportáž z koncertu

Simple Plan - Get your heart on. Nové album a reportáž z koncertu Letos v červnu vyšlo v tuzemsku nové album oblíbené punk-rockové skupiny Simple Plan. A nejen to! Na začátku září se konal jejich dlouho očekávaný koncert v Praze, což byl pro každého českého posluchače svátek. A byl to svátek i pro mě, protože já, velký fanoušek této kapely, jsem si ho prostě nemohl nechat ujít.
celý článek komentářů (0)

Jak (ne)poslouchat muziku. Zamyšlení nad vlivem hudby v osobním i společenském životě

Jak (ne)poslouchat muziku. Zamyšlení nad vlivem hudby v osobním i společenském životěHned na úvod vysvětleme, proč je v titulku mimo jiné použito slovo „muzika". Samotná hudba (od housti) označuje výsledek hraní na hudební nástroje. Zpěv (od zpívat) pak označuje výsledek umělecké práce s hlasem. Muzika je nadřazený pojem - většina běžných posluchačů si vybírá právě muziku, kde jsou spolu hudba i zpěv najednou. I tak je ale v našem prostředí slovo muzika považováno za spíše nespisovné a leckterý učitel hudební výchovy by z něj byl pobouřen.
celý článek komentářů (0)

Mladá punkrocková princezna Avril Lavigne a její nejnovější album Goodbye Lullaby

Mladá punkrocková princezna Avril Lavigne a její nejnovější album Goodbye LullabyPunkrockové princezně Avril Lavigne vychází po čtyřech letech nové album s pořadovým číslem čtyři. Už jen jeho název Goodbye Lullaby (v překladu "ukolébavka na rozloučenou") slibuje starší a vyspělejší Avril. Opravdu je to tak? Pojďme se o tom přesvědčit v této recenzi.
celý článek komentářů (0)

Vinyly se vrací!

Vinyly se vrací!Hudební průmysl čelí již několik let potížím se stahováním hudby zdarma. Na internetu jsou snadno dostupná celá alba, takže posluchači nemají potřebu kupovat si drahá CD. Hudebníci tak za svou práci logicky získávají méně peněz. Po pár pokusech zamezit rozšiřování hudby přes internet se stále více kapel a zpěváků rozhodlo akceptovat nový trend a svou práci na internetu nabízet ke stažení z webů, které je finančně podpoří.