Proč si nechat udělat reklamní plachtu?

17.12.2021 | autor: Redakce PŽ

Proč si nechat udělat reklamní plachtu?

Pokud máte jakékoliv podnikání, určitě se shodneme na tom, že bez dobré reklamy se prostě neobejdete. Samozřejmě, nejlepší a nejlevnější reklama je ta na doporučení. Bohužel se na ni ale nemůžeme spoléhat, a tak je třeba vybrat ještě další formu reklamy.

Vybírat můžeme jak z online, tak i offline možností. Vždy záleží, co přesně chcete prezentovat a především komu. Je tedy nutné znát svou cílovou skupinu.

Dneska se podíváme na poslední dobou opomíjenou možnost reklamní prezentace, a to je reklamní plachta neboli banner.

Pro koho je reklamní plachta vhodná?

Reklamní plachta, někdy také reklamní banner, se hodí především jako místní reklama, která vaše klienty přivede k vám. Plachta má za úkol vaše potenciální zákazníky pozornit je na to, že poblíž se nachází právě váš podnik, ať už je to zahradnictví, tiskárna, svatební salon, stavební firma nebo třeba fotoateliér.

Samozřejmě, i pokud máte nějaké to online podnikání, můžete využít velkou reklamní plachtu a na ni uvést své webové stránky, případně e-mail či telefon. Nejvhodnější pro vás ale bude spíše reklama online.

Jak může reklamní plachta vypadat?

Reklamní plachta bývá určena k umístění venku. Tomu odpovídá také materiál, z něhož je vyrobena. Pro její snadnou instalaci je po okraji každých cca 50 cm umístěno očko pro uchycení.

Máte také na výběr z několika formátů, ale i materiálů. Můžete zvolit jednostranný či oboustranný reklamní banner ale můžete mít třeba i plachtu reflexní. Jednoduchá výroba banneru v jakémkoliv provedení je možná například na https://justprint.cz/produkty/bannery.

Kvalitní banner bývá vyroben technologií solventního tisku. Ta zajistí vysokou pevnost, intenzivní barvy a přesný tisk. Podklad může být jak lesklý, tak matný, případně, jak jsme již zmínili, reflexní. Plachtu můžete volit v nejrůznějších fotmátech, od 200×100 cm, přes 300×125 cm až po 400×150 cm. Také si můžete ale samozřejmě volit velkost vlastní.

Jednostranný nebo oboustranný reklamní banner?

Při výběru reklamní plachty je dobré se zamyslet mimo jiné i nad tím, jestli toužíte po jednostranném nebo oboustranném banneru.

Oboustranný reklamní banner je samozřejmě účinnější, pokud ho chcete pověsit do prostoru. Jestliže ale chcete plachtu pověsit na zeď, je oboustranný tisk zbytečný.

Oboustranný banner bývá z podkladu o větší gramáži a neprůhledný, tudíž si můžete z každé strany nechat natisknout něco úplně jiného a prezentovat tak klidně hned dvě své firmy nebo dva různé projekty.

Skvělou možností jsou také jednostranné reflexní bannery. Díky jasným barvám budou pak vaši reklamu hlásat kolem sebe ve dne i v noci.

Velkoformátovou venkovní reklamu umožňuje banerová síťovina

Konzistence síťoviny umožňuje propouštění vzduchu a světla. Díky tomu je tento materiál naprosto vhodný k použití pro výrobu reklamního banneru, který umístíte na fasády budov, mrakodrapy a dokonce i okna. Materiál je extrémně odolný vůči mechanickému poškození, UV záření i vlhkosti. Vaši reklamní plachtu tedy nepoškodí ani déšť a díky síti ani silný vítr.



Autor: Redakce PŽ

Facebook Vybrali SME Linkuj Google

Mohlo by Vás také zajímat:

Zpět
Komentáře
Vložit nový komentář

Bohužel zde nejsou žádné komentáře.

Jméno:
Komentář:
Ověření:

© ISSN 1804-106X - online magazín Praktický-život.cz.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez předchozího bez souhlasu zakázáno.