Reklamní produkty stále mají svůj význam

6.6.2016 | autor: Redakce PŽ

Reklamní produkty stále mají svůj význam

Marketing je neuvěřitelně chytrou formou propagace. Jen se podívejte kolem sebe, všude je nějaká reklama. V televizi, v autobuse, v časopise, na webových stránkách, na Facebooku, proud reklam nikdy nekončí.

Přestože se dnes velká část marketingu odehrává digitálně, fyzické formy reklamy jsou stále dost významné. A propagační výrobky obzvlášť. Umožňují totiž, aby lidé viděli vaši značku, spojili si ji s výrobkem a rozpoznali ji. Čím víc lidí se o ní dozví, tím více věcí nakonec prodáte.

Jaké předměty jsou nejlepší?

Hodně záleží na tom, co vlastně vaše firma dělá a jaký máte rozpočet. Většina firem dává zákazníkům a partnerům něco z toho:

· Kancelářské potřeby: poznámkové bloky, pera, tužky, pravítka, gumy

· Tašky: jednoduché plátěné tašky s logem nebo igelitové tašky

· Věci užitečné do kanceláře: držák na vizitky, adresář, obal na notebook

· Chytače prachu: hrnky, skleněné upomínkové předměty, kalendáře

· Oblečení: trička, čepice, klobouky, rukavice, ponožky

Úplně nejvíc však zabodujete, když budete vynalézavější než konkurence. Možností je nespočet, zkuste se podívat třeba na imi dárkové předměty. Moc pěkné jsou užitečné dárky – deštník, formička na pečení, souprava plovoucích svíček, nože ve stojanu atd.

Nezapomeňte vzít v úvahu, co dělá vaše firma. Například pokud provozujete fitness centrum, budou skvělá trička, čepice nebo sportovní láhve. Zkuste se na to podívat také ze svého pohledu. Líbilo by se vám, kdybyste dostali hrnek, nebo byste byli nadšení z trička s potiskem? Když se zamyslíte, dokážete rozhodnout, co stojí za to a co ne.

Kde je rozdávat?

To záleží na tom, koho chcete zaujmout. Potenciálního klienta, stálého zákazníka nebo obchodního partnera? Můžete rozeslat dárky zdarma poštou (cenově náročnější varianta), rozdávat je při osobním setkání, na veletrhu, na dni otevřených dveří, …

Pokud jsou propagační výrobky dobře vybrány, je to rozhodně dobrá marketingová strategie. Zvýšíte nejen povědomí o své značce, ale určitě i příjmy.



Autor: Redakce PŽ

Facebook Vybrali SME Linkuj Google

Mohlo by Vás také zajímat:

Zpět
Komentáře
Vložit nový komentář

Bohužel zde nejsou žádné komentáře.

Jméno:
Komentář:
Ověření:

© ISSN 1804-106X - online magazín Praktický-život.cz.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez předchozího bez souhlasu zakázáno.