Recenze a trailery k seriálům

Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /data/web/virtuals/21426/virtual/www/inc/movies/submask_serial_list.inc on line 57

Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /data/web/virtuals/21426/virtual/www/inc/movies/submask_serial_list.inc on line 69

Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /data/web/virtuals/21426/virtual/www/inc/movies/submask_serial_list.inc on line 81

Gossip Girl (Super Drbna)

14.2.2010 | autor:

Gossip Girl (Super Drbna)

Zdá se vám občas, že závist je všudypřítomná a drby letí v kolektivu rychlostí blesku? To jste se ještě nesetkali s Gosssip Girl neboli Super Drbnou, které neunikne žádné tajemství. A že v new yorských vysokých kruzích není o skandály nouze! Pojďte spolu s námi a Gossip Girl nakouknout pod pokličku životních peripetií krásných, mladých a úspěšných studentů z Upper East Side.

Zajímá vás pestrý a událostmi nabitý život manhattanské smetánky? Mladá generace New Yorčanů žije život, o kterém může většině z nás jen naivně snít – díky zazobaným rodičům disponují miliony dolarů, vozí se v limuzínách a bez Prady ve svém šatníku jakoby neexistovali. Pokud si však myslíte, že hlavní hrdinové oblíbeného amerického seriálu Gossip Girl, který vznikl na motivy knižní série autorky Cecily von Ziegesar, žijí spokojený a ukázkový život, pak jste na omylu. Milostné peripetie, vzlety a pády, bankroty a neštěstí se nevyhýbají ani skupince finančně zajištěných teenagerů a jejich rodičů.

Gossip Girl – život pod drobnohledem

Patříte-li mezi fanoušky seriálu O.C. pojednávajícího o životě kalifornské smetánky, jistě vás seriál nadchne na první pohled. Již první díl je opředený mnohými tajemstvími, kterým nemůže přijít na kloub ani proslavená Gossip Girl. A kdo že to takhle Super Drbna je? To se bohužel jen tak nedozvíme. Přestože vševědoucí Gossip Girl provází diváky každým dílem a nezřídka se postará o pořádné vzrušení, zůstává její identita skryta. S pomocí Super Drbny se však setkáváme s plejádou hlavních hrdinů seriálu.

Hlavní postavy Gossip Girl

Módní ikona Serena Van Der Woodsen (Blake Lively) nastupuje po prázdninách, které strávila mimo prostředí New Yorku, do posledního ročníku střední školy. Že se od jejího odjezdu mnohé změnilo a vztahy s bývalými kamarády ochladly, není pochyb. Bývalá nejlepší kamarádka Blair Waldorf (Leighton Meester) se k Sereně nezná a poštve proti ní zbytek spolužáků, včetně Natea Archibalda (Chace Crawford), kluka, o kterém každá dívka sní. V nepřátelském prostředí školy se tak jediným, kdo se nebohé Sereny zastane, stává nemajetný Dan Humphrey (Penn Badgley). A příběh lásky, zrady, štěstí a neštěstí začíná.

Skupinku zámožných hrdinů doplňují dědic majestátního hotelového impéria Chuck Bass (Ed Westwick), racionální Lily Van Der Woodsen (Kelly Rutherford), matka Sereny, správný chlap „od vedle“ Rufus Humphrey (Matthew Settle), mladičká a ambiciózní Jenny Humphrey (Tailor Momsen) a sladká smolařka Vanessa Abrams (Jessica Szhor).

Stejně jako ve "starším bratrovi" Gossip Girl, seriálu O.C., nás i zde překvapí objevení po letech ztraceného potomka. Kdo to je a jak životy našich hrdinů zamíchá, musí divák spolu se Super Drbnou rozluštit v druhé sérii seriálu.

Štěstí za peníze nekoupíš

Žijí v luxusních apartmánech, zaměstnávají služebnictvo, oblékají se podle posledních výstřelků módy – je jim co závidět? Můžeme položit rovnítko mezi peníze a štěstí? Posuďte sami!